Cicle de Grau Superior
GRÀFICA PUBLICITÀRIA
El Cicle Formatiu de Grau Superior de Gràfica Publicitària, té l’objectiu de formar Tècnics/ques Superiors especialitzats/ades a desenvolupar projectes gràfics en les diferents aplicacions de missatges publicitaris. L’alumnat ha de ser capaç de planificar la realització, des de la identificació de l’encàrrec comunicatiu, la definició dels aspectes formals i estètics, a la realització del producte, tant funcional com tècnica.
PROJECTES
JUMP!
ERICA ERTLE
“JUMP” és la solució a l’encàrrec dels organitzadors del Blanc! (Festival de disseny gràfic de Catalunya nascut a Vilanova i la Geltrú). La secció del Festival anomenada anteriorment Campus Blanc! i actualment Brut! L’Erica Ertle, ha escollit el concepte “EL TOT I PER A TOTS” que designa un conjunt, com una unitat referint-se a la totalitat dels seus elements. La idea és realitzar una campanya que sigui distintiva, amb elements gràfics que transmetin “EL TOT I PER A TOTS”, essent visualment una barreja de diferents tipus de disseny, però que tinguin una harmonia entre sí.
Festival Monocicle
CHRISTOPHER LUCAS
Els joves, les tendències i la influència de la cultura popular. La idea de malla o xarxa, amb la idea marítima i l’acció de pescar. Atrapar, aconseguir, captar l’atenció de les persones, per a qui s’ofereix el festival. La tipografia, no com una moda, sinó un necessitat de l’entorn. Cal·ligràfiques, animades, clàssiques, flexibles, voluminoses, geomètriques o eclèctiques. La tipografia aporta ordre enmig del caos, aportant un toc modern i divertit.
Festival Monocicle
ANDREA ALONSO
Monocicle és “alegria”. El concepte es centra en el “bon rotllo”. Un festival transmet vibracions positives, reforça l’esperit col·lectiu del projecte.
Tot i les adversitats, cal donar una visió positiva i optimista. Monocicle és alegria, diversió, felicitat, bon rotllo.